9 stycznia 2012

TAG: łowczyni


Do zabawy zaprosiła mnie Dorota. Serdecznie dziękuję.


ZASADY:
1. Wklej banner na swojego bloga!
2. Napisz, kto Cię oTAGował.
3. Przekaż TAG kolejnym Bloggerkom.
4.Pokaż na Twoim blogu, co w ostatnim czasie* "złowiłaś" w sklepie
( ciuchy lub kosmetyki), post możesz wzbogacić o zdjęcia !
Mile widziane przybliżone ceny towarów :)
*Okres od jednego tygodnia do trzech tygodni :).

Uwielbiam TAGi ponieważ dużo mówią o dziewczynach, które odpowiadają. Lubię wiedzieć więcej o tych, które poznaję w wirtualnym świecie.
Do rzeczy jednak….

1. Palety Sleek – widziałam na wielu blogach. Myślałam, że oprę się sleekomanii ;) ale nic z tego. Zwyciężyła praktyczna strona Guci. Przecież moja paleta dogorywała, więc… Tak, wiem każdy pretekst jest dobry aby zrobić zakupy kosmetyczne.
Trafiłam fajną aukcję na Allegro (26,50 zł za sztukę) i tak oto są moje:



2. Pędzle (około 28 zł) – dacie wiarę że do nie dawna miałam dwa pędzle? Jeden do pudru a drugi do różu. Zmordowane ciągłym praniem, suszeniem… Aż na urodziny postanowiłam zrobić sobie prezent. I zamówiłam. Nie wiem jak długo posłużą, ale na początek mogą być.
I oto są:


3. Kolczyki – mam już dużo par, ale jedna albo dwie nie zaszkodzą, nieprawdaż? Upolowane przypadkiem. Cena? Około 5-6 zł za parę.





4. Tresor Midnight Rose – o ja… Ciepły, otulający zapach kupiony z dobrego źródła za jeszcze lepszą cenę (30 ml za 100zł). Olśnienie od pierwszego… powąchania.

5. Zakupy ubraniowe w second handzie. Za całe 22,50 zł mam pięć fajnych bluzek i kilka apaszek (moja nowa miłość. Wiążę jak tylko się da ;D)


Do pochwalenia się swoimi zdobyczami zapraszam:







8 komentarzy:

  1. Miło mi, że postanowiłaś coś skrobnąć. Powiem Ci, niezłe łupy i całkiem ich sporo. A jak używa Ci się tych palet Sleek? Zadowolona? Jestem ciekawa Twojego zdania. Miłego poniedziałku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za otagowanie:) Postaram się coś skrobnąć w najbliższym czasie:)
    Pierwszy raz widzę ten tag:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za tag. Trafiłaś na okazję z tymi Sleekami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za otagowanie! Na pewno odpowiem. Muszę jednak poczekać aż będę w domu o przyzwoitej porze, żeby zrobić zdjęcia, gdy jest jeszcze jasno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie, ale przyznam szczerze, że chyba nie podołam - ostatnio dość dużo mi rzeczy przybyło i będzie lepiej jak podzielę to na jakieś sensowne zestawy i pokażę w odstępach czasowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorota – oczywiście że napisałam bo to fajny TAG jest. Co do Sleeka to mam mieszane uczucia. Od zachwytu do „bleeee”. Muszę potestować dłużej. Wiesz, są odcienie dla mnie piękne, ale są też takie kompletnie nie przydatne.

    Makeupkama – Muszę się przekonać na własnej skórze, bo póki co urzekła mnie siła reklamy blogowej;)

    Kokosowa-Panna – A bo blogowa nowość widocznie jest ;) Choć raz nie jestem na szarym końcu :)

    Zoila – Trafiłam na dobrego Sprzedającego. Dobre ceny, szybka wysyłka i pozytywne komentarze.

    Majtkirambo – proszę bardzo :) Z niecierpliwością czekam na odpowiedź!

    Rebellious lady – Będę sprawdzać i czekać na odpowiedź ;)

    Innooka – Oj tam, oj tam… Nigdy nie ma „za dużo” ;))))

    OdpowiedzUsuń